با یک دیکشنری تصویری؛
این دیکشنری که یکی از بهترین و ساده ترین راه‌های یادگیری زبان است که زبان انگلیسی را در هر سنی باشید به شما یاد می‌دهد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگازران؛ بهترین زمان یادگیری زبان دوم کودکان سنین کودکی است.یعنی برای یادگیری زبان خارجی بهتر است، برای دریافت واژگان و تلفظ کلمات، به تمامی روش های موجود متوسل شوید، به این ترتیب دیگر زبان جدید برای شما بیش از حد پیچیده به نظر نمی رسد. اگر شما نیز می خواهید مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید، بهترین راه استفاده از یک دیکشنری تصویری است.



 Visual Dictionary ، یک دیکشنری تصویری فوق العاده است که نیازی به نصب نداشته و به راحتی می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی از آن استفاده کنید، این دیکشنری می تواند در یادگیری زبان به انواع کاربران از کودکان گرفته تا بزرگسالان، کمک کند.



این نرم افزار تصاویری در 5 دسته لباس، گیاهان، حیوانات، بدن انسان، آلات موسیقی و یا حمل و نقل را برای کاربران خود نمایش داده و به معرفی آن ها می پردازد. این نرم افزار می تواند برای تمامی افرادی که می خواهد یک دیکشنری تخصصی در زمینه های مختلف داشته باشند، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال افراد علاقه مند به موسیقی که می خواهند دیکشنری کاملی داشته باشند که بتوانند آلات موسیقی را از آن استخراج کرده و یا کلیدهای پیانو را یادبگیرند، می توانند به خوبی از این دیکشنری بهره ببرند. همچنین زیست شناسان و یا دانش آموزان که می خواهند به مطالعه انواع مختلف ساقه و ریشه، تجزیه و تحلیل اسکلت یک پرنده و یا آناتومی بدن انسان و یا واژگان مربوط به استخوان های دست، جمجمه و یا فولیکول های مو را استخراج کنند، می توانند به خوبی از این دیکشنری تصویری کمک بگیرند. این دیکشنری کاملا رایگان است. این برنامه بر اساس داده های این سایت نوشته شده است . تمام  کلمات و عکسهای این سایت در یک فایل اجرایی قابل حمل کپسوله شده است.