همه چیز از همه جا

همه چیز در این سایت وجود دارد

۲۷ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آلبومی از عکس های مرتضی پاشایی

آلبومی از عکس های مرتضی پاشایی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فیزیک(فوق العاده)تیزهوشان

برای دیدن عکس های این پست به ادامه مطلب برید

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بازی سازی

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity3D Pro 4.5.3f3 نرم افزار طراحی و ساخت بازی های سه بعدی Unity3D Pro 4.5.3f3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آخرین آپدیت ویندوز 8.1

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه November 2014 |

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

آفیس 2013

Microsoft Office 2013 Professional Plus SP1 VL November 2014 رابط کاربری برنامه‌های خود را نو کرده و رابط کاربری آن مترو است که زبان طراحی است که توسط مایکروسافت منتشر شده. مایکروسافت آوتلوک (Microsoft  Outlook ) دستخوش تغییرات زیادی شده‌است به عنوان مثال رابط مترو جلوه‌های جدیدی را برای کارهای برنامه‌ریزی شده دارد. پاورپوینت ( PowerPoint ) نیز شامل الگوها و جلوه‌های متحرک بیشتری شده‌است. در 16 مه 2011 ، تصاویر جدیدی از آفیس ۱۵ منتشر شد که نشان می‌داد اکسل ( Excel ) با یک ابزار برای فیلتر کردن داده‌ها در یک خط زمان، توانایی تبدیل اعداد رومی به اعداد عربی و فارسی و ادغام توابع پیشرفته مثلثاتی دارد. در نرم‌افزار واژه‌پردازی ورد ( Word ) هم قابلیت قرار دادن ویدئو و صدای آنلاین و همچنین پخش اسناد بر روی وب را دارد. مایکروسافت قول پشتیبانی از قالب Office Open XML Strict را با نسخه 15 آفیس داده‌است. هم‌چنین این نسخه از قالب اودی‌اف 1.2 پشتیبانی خواهد کرد.

Office 2013
قابلیت های Microsoft Office Professional Plus 2013:

  • کارآمدتر شدن آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی
  • سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 که فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد
  • امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ
  • ارائه ی ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین، توسط OneNote وLync به کابران مجموعه جدید آفیس
  • فراهم کردن امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب که روی آی پد و آی فون کار می کنند
  • بهینه سازی شدن برای استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص
  • تمرکز مایکروسافت روی بهبود استفاده رسانه ای و نیز کاهش مصرف
  • پشتیبانی Microsoft Lync از اسکایپ به منظور ارتباطات تصویری چند نفره
  • و ...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سخت ترین مسئله دنیا

سخت ترین مسئله ی ریاضی جهان

شاید فکر کنید مسأله اشتباه است ولی اشتباه می کنید.

 

راه حل این مسأله بسیار ساده است. 

لطفا جواب را در قسمت نظرات وارد کنید.

برای مشاهده به ادامه مطلب مراجعه کنید

۴۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عددی عجیب در ریاضی

 

73 x سن شما 13837x

عدد 13837 را ضربدر سن خود کنید و بعد ضربدر عدد 73

اتفاق جالبی رخ می دهد

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فقط نگاه کن

حوصله کنید و یک بار تصویر متحرک را کامل ببینید.
شاید باور کردنش سخت باشه …
ولی طبق استدلالی که در این تصویر متحرک توسط چینی ها بیان 
شده شصت و چهار مساویست با شصت و پنج !!! 
 در واقعیت این موضوع هیچ شکی نیست می توانید خودتان هم امتحان کنید !

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

برنامه نویسی (دلفی)

دانلود Borland Delphi v7.0 - نرم افزار برنامه نویسی دلفی

دِلفی ِDelphi یا به عبارتی ویژوال پاسکال  یک زبان برنامه‌نویسی و بستری برای توسعهٔ نرم‌افزار است که توسط شرکت بورلند تولید و توسعه داده شده است. دلفی بر مبنای پاسکال شی‌گرا بوده و از این زبان مشتق شده‌است. دلفی که قبلاً بنام پاسکال شیءگرا (Object-Pascal) شناخته می شد فقز برای طراحی نرم‌افزاهای تحت ویندوز به کار می‌رفت اما امروزه چنان توسعه یافته است که برای تولید نرم‌افزارهای تحت سیستم‌عاملِ لینوکس و دات‌نت نیز به کار می رود. بیشترین کاربرد زبان برنامه نویسی دلفی نیز در طراحی نرم افزار های رومیزی و پایگاه های داده است اما می توان از آن برای طراحی پروژه های گوناگون نرم افزاری استفاده کرد. دلفی یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و سطح بالا است که بر خلاف پاسکال مقدمتاً برای اهداف تحصیلی طراحی نشد.  دلفی با یک رابط گرافیکی بزرگ به اسم VCL ارتباط خوبی دارد، که شامل خیلی از کدهای منبع آن است. محصولات زیادی توسط این زبان برنامه نویسی تولید و توسعه داده می شوند که در بین آنها می توان به FL Studio نرم افزار آهنگ سازی، Inno Setup نرم افزار ساخت ستاپ، Mysql Tools ابزارهای توسعه پایگاه داده، Help & Manual نرم افزار ساخت فایل راهنما و … اشاره کرد. در این لحظه برای کاربران و مخصوصاً برنامه نویسان گرامی وبسایت برتینا دانلود آخرین نسخه دلفی را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
برنامه نویسی پایتون(مقدمه بازی سازی)

برنامه نویسی پایتون(مقدمه بازی سازی)

دانلود Python v3.3.1 - نرم افزار زبان برنامه نویسی پایتون

Python (پایتون) یک زبان برنامه نویسی تفسیری، داینامیک و شیءگرا می باشد که می توان از آن در محدوده وسعیی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روش های بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبان ها و ابزار های مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور این زبان داره کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آن ها در عرض چند روز ممکن می باشد. این زبان، یک زبان آزاد و متن باز (Open Source) می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس، ویندوز، مک، حتی گوشی های موبایل و ... قابل اجرا می باشد . هم اکنون پایتون در شرکت ها و سازمان های بزرگی چون ناسا، گوگل، یاهو و ... به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزارهای Blender، Mailman، Civilization IV، BitTorrent و ... از نرم افزارهایی هستند که به وسیله این زبان خلق شده اند.
چنانچه به دنبال یادگیری یک زبان برنامه نویسی هستید پیشنهاد می شود این زبان برنامه نویسی را دانلود کنید، زیرا یادگیری آن بسیار آسان است و کاربردهای بسیار زیادی هم دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

پاور پوینت درس 8 معارف هشتم

برای دانلود پاورپوینت روی لینک زیر کلیک کن.

این پاورپوینت باید با آفیس 2013 باز شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ببینید 20 سال بعد، چه شکلی خواهید بود؟!

با این سایت؛
اگر می خواهید 20 سال دیگر ببینید چهره شما چه شکلی می‌شود حتما سری به این سایت بزنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ موافقید دسته جمعی یک سفری در زمان داشته باشیم؟! اگر موافقید با ما همراه باشید تا وبسایتی به شما معرفی کنیم که شما را به بیست سال بعد می‌برد.




برخی از وی‍گی های این سایت

- نخست این که هوشمند است و برخلاف برنامه‌های دیگر تا حد زیادی خودش کناره‌های چشم و بینی و صورت و لب‌های شما را پیدا می‌کند.
- دیگر آنکه تقریبا سریع بارگزاری می‌شود.



- شگفت‌آورتر آنکه محصول نهایی آن نه یک عکس، بلکه یک انیمیشن طبیعی تعاملی است که حتی شما می‌توانید با کمک میکروفن کامپیوتر خود با آن گفتگو کنید!
- البته به نظر می‌رسد برنامه به صورت پیش‌فرض، چهره‌ها را به سمت چهره‌های سالخورده یا میانسال اروپایی متمایل می‌کند بنابراین نتیجه کار بیش از آنکه دقیق باشد، سرگرم‌کننده است.

نکته اخر؛
اینکه حتما این سایت را با مرورگر کروم باز کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

فلش مموری(قفل)

تامین امنیت با قدرتمندترین روش سخت افزاری؛
با استفاده از برنامه Rohos Logon Key می توانید بر روی رایانه خود قفل سخت افزاری با کمک فلش مموری ایجاد کنید و رایانه خود را حتی در برابر بهترین هکرها نیز ایمن کنید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برای قفل گذاری بر روی رایانه و اطلاعات موجود بر روی آن، ما همیشه از برنامه های نصبی استفاده کنیم، اما گاهی این روش ها توسط هکرهای حرفه ای مورد تهاجم قرار می گیرند و با ارزش ترین اطلاعات ما در اختیار افراد غیر مجاز قرار می گیرد، برنامه قدرتمند Rohos Logon Key می تواند بستری را فراهم کند که برای کامپیوتر خود قفل سخت افزاری به وسیله فلش مموری ایجاد کنید، به گونه ای که اگر قفل مموری مورد نظر به رایانه متصل نباشد، اطلاعات قابلیت نمایش نداشته باشد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ایمن سازی پس از جدایی فلش مموری مورد نظر، الگوریتم و امنیت قدرتمند در برابر نفوذ هکرها و افراد غیر مجاز، قابلیت تعیین محدودیت زمانی برای هر کاربر و ... اشاره کرد.
 
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 5.5 مگابایت
 • نسخه: 3.2.0.0
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8
 • امتیاز: 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اینترنت

معرفی سایت‌های آموزشی؛
در دنیای امروز ارتقای دانش و مهارت از مجاری رسمی نظیر ثبت نام در دانشگاه و یا نشستن در کلاسهای حضوری فقط یکی از راههای یادگیری است. روشهای آموزشی در اینترنت بسیار متنوع هستند که دریچه برای شما بازگو می‌کند.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گاه دانستن یا ندانستن یک نکته یا مهارت بیشتر از رقیب می تواند به موفقیت یا عدم موفقیت شغلی ما منجر شود. در واقع یادگیری، فراموشی و زوال حافظه را در ما به تأخیر  می اندازد. حالا با این اوصاف، ممکن است همگان وقت و استطاعت مالی حضور در دانشگاهها و کلاسهای رسمی را نداشته باشند. دریچه به شما روش هایی را می آموزد که در دسترس ترین آن ها اینترنت می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زبان انگلیسی را به نحو عالی یاد بگیرید + دانلود

با یک دیکشنری تصویری؛
این دیکشنری که یکی از بهترین و ساده ترین راه‌های یادگیری زبان است که زبان انگلیسی را در هر سنی باشید به شما یاد می‌دهد.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگازران؛ بهترین زمان یادگیری زبان دوم کودکان سنین کودکی است.یعنی برای یادگیری زبان خارجی بهتر است، برای دریافت واژگان و تلفظ کلمات، به تمامی روش های موجود متوسل شوید، به این ترتیب دیگر زبان جدید برای شما بیش از حد پیچیده به نظر نمی رسد. اگر شما نیز می خواهید مهارت های انگلیسی خود را بهبود ببخشید، بهترین راه استفاده از یک دیکشنری تصویری است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

iphone6

فناوری اثر انگشت گوشی های آیفون زبان زد عام و خاص است،تصاویر منتشر شده حکایت از این دارد که Touch ID محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 دچار تحولات اساسی شده است.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند وقتی است که شایعات مختلفی از ویژگی های درونی و ظاهری محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 که در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد، به گوش می رسد. آیفون 6 در حال حاضر تنها گوشی هوشمندی است که تمامی افراد به دنبال دانستن ویژگی های کلی آن هستند، 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

مقایسه جامع گوشی‌های iPhone 6 Plus و Galaxy Note 4

دو غول قدرتمند در برابر یکدیگر!
در این چند ساله اخیر اگر بخواهیم چند گوشی برتر سال را نام ببریم، همیشه نامی از غول های بزرگ گوشی سازی یعنی سامسونگ و اپل وجود دارد، حال در این گزارش امکانات آخرین محصولات این دو شرکت را مقایسه کرده ایم.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در سال های گذشته شرکت اپل گوشی های خود را بسیار کوچک طراحی می کرد و این موضوع سبب شده بود تا بسیاری از کاربران برای رفع خواسته های خود رو به استفاده از سایر برندها بیاورند، اما در محصول جدی آپل یعنی آیفون 6 پلاس، دید شرکت اپل بسیار گسترده بوده و به فکر رقابتی قدرتمند با سایر شرکت های بزرگ گوشی ساز است. در این سال ها رقابت و جنگ های میان دو شرکت اپل و سامسونگ زبان زد عام و خاص بوده و کمتر کسی پیدا می شود که از دعواهای میان دو شرکت با خبر نشود، حال در این گزارش قصد مقایسه دو محصول جدید و منحصر به فرد این شرکت ها را داریم که امیدواریم در ادامه ما را همراهی کنید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

مقایسه گوشی برتر جهان با گوشی دیگر

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ گوشی هوشمند نکسوس 5 محصول شرکت ال جی است و یکی از محبوب ترین تلفن های همراه در چند ماه اخیر بوده است، دلیل اصلی این محبوبیت قدرت بالای سخت افزار و طراحی زیبای آن است. اما در این گزارش قصد داریم گوشی نکسوس 5 را با تلفن همراه جدید OnePlus به نام OnePlus One مقایسه کنیم. شاید شما هم برای اولین بار است که نام شرکت OnePlus را می شنوید، مطمئن باشید که محصول این شرکت از لحاظ امکانات و قیمت شما را شگفت زده می کند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

عشق من ریاضی

فقط ریاضی

برای دیدن نرم افزار های ریاضی به ادامه مطلب برو.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

هک کردن هکران ایرانی

هک چندان کار خوبی نیست ولی در بعضی وقت ها هک برای بعضی ها مستحب وثواب دارد.                      هک سایت اسرائیلی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گلکسی نوت 4

گلکسی نوت 4

رونمایی از Galaxy Note 4 در ایران!

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، Galaxy Note4 روز چهارشنبه 23 مهرماه 1393 در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش به طور رسمی رونمایی شد. این مراسم به طور هم‌زمان با معرفی Galaxy Note4 Samsung در خاورمیانه صورت می گرفت....

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
گلکسی اس5

گلکسی اس5

Galaxy S5، آخرین کهکشانی

گلکسی اس ۵ ظاهری تکراری دارد با امکاناتی جدید

دانستنیها شماره ۱۰۱

مائده گیوه چین| سری گوشی‌های کهکشانی سامسونگ که نزدیک‌ترین رقیب آی‌فون اپل محسوب می‌شود، همیشه کلکسیونی از تازه‌ترین نوآوری‌های شرکت‌های مختلف بوده است. چشم بادامی‌ها در این سال‌ها برای آنکه از دیگر رقبای خود عقب نمانند، چوب هر دادگاه و شکایتی را به جان خریده‌اند و بی مهابا فناوری‌های جدید غول‌های دیگر را به گوشی‌های کهکشانی‌شان اضافه کرده‌اند. ولی در گلکسی اس‌۵ خیلی خبری از فن‌آوری‌های عجیب و غریب نیست. کمی پیش از عید شهر بارسلونای اسپانیا در مراسم کنگره جهانی موبایل، میزبان رونمایی از پنجمین محصول سامسونگ بود که پیش از آن، حدس و گمان‌ها و شایعات از بدنه فلزی و صفحه منحنی گرفته تا حسگر اثر انگشت و اسکنر مردمک چشم سخن می‌گفتند. اما انگار دغدغه‌های قیمت نهایی و سودآور بودن محصول، سامسونگ را بر آن داشته تا قید بسیاری از این فن‌آوری‌ها را بزند. در این گزارش نگاهی می‌اندازیم به تمام مشخصات گوشی جدید سامسونگ که قرار است نزدیک به یک سال نام این شرکت را در اوج نگه دارد.


Galaxy S5، آخرین  کهکشانی

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
LG G3، مدعی جدید تاج و تخت اندروید

LG G3، مدعی جدید تاج و تخت اندروید

LG G3، مدعی جدید  تاج و تخت اندروید

از قدیم گفته‌اند دو پادشاه هرگز در یک اقلیم نگنجد، اما انگار این ضرب‌المثل چندان در میان چشم بادامی‌ها معنا و مفهوم خاصی ندارد ،زیرا در کشور کره جنوبی یعنی درست جایی که شرکت سامسونگ با کهکشانی‌هایش بر جامعه اندرویدی پادشاهی می‌کند، همتای وطنی‌اش از تلفن همراه جدیدی رونمایی کرده که پایه‌های حکومت این شرکت را به‌شدت تهدید می‌کند. ..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیپد جدید

آیپد جدید

اپل iPad جدید خود را رونمایی کرد

شرکت اپل از سری جدید تبلت های خود را تحت عنوان آیپد ایر ۲ و آیپد مینی 3 معرفی کرد. این طور که اپل می گوید آیپد مینی 3 نازک‌ترین تبلت کنونی دنیا به شمار می رود....

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آیفون ها می شکنند

آیفون ها می شکنند

زمانی برای خم‌شدن‌آیفون‌ها

زمانی برای خم‌شدن‌آیفون‌ها

فاطمه عسگری‌آزاد ، محمدسعید بهمنی| داستان خم شدن گوشی‌های آیفون ۶ این روزها همه جا خبرساز است؛ گوشی که مانند تمام آیفون‌ها ابتدای ورودش در بازار سروصدای زیادی به راه انداخت، اما چند روزی نگذشت که ماجرای ۹ آیفون خمیده ...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
همه ی چیز درباره usb

همه ی چیز درباره usb

همه چیزهایی که باید در مورد USB بدانید

همه چیزهایی که باید در مورد USB بدانید

USB یا به طور دقیق‌تر Universal Serial Bus این روزها رایج‌ترین شیوه ارتباط سیمی میان دستگاه‌های مختلف به شمار می‌رود.  USB توسط کنسرسیوم بزرگی از شرکت‌های سرشناس دنیای کامپیوتر از جمله IBM،   Intelو  Microsoft طراحی شد. هدف از طراحی ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آشنایی با ویندوز ۱۰ در ۱۰ گام

آشنایی با ویندوز ۱۰ در ۱۰ گام

آشنایی با ویندوز ۱۰ در ۱۰ گام

آشنایی با ویندوز ۱۰ در ۱۰ گام

محمدحسین جهان‌پناه| نهم مهرماه امسال مایکروسافت جدیدترین سیستم‌عامل خود را که برخلاف انتظار به جای ویندوز۹، ویندوز ۱۰ نامگذاری شده بود، معرفی کرد. سیستم‌عاملی که طبق معمول عملکرد مایکروسافت متفاوت‌ترین ویندوزی است که تا به حال دیده‌ایم. اینکه چرا ویندوز به جای عدد ۹ به ۱۰ رسیده را هیچ‌کس نمی‌داند. هرچند خود مایکروسافت می‌گوید دلیل‌اش این بوده که ویندوز جدید آن‌قدر با ویندوز ۸ متفاوت است که نمی‌شد آن را ویندوز ۹ نامید. دلیلی که طبیعتا سخت می‌شود آن را پذیرفت. دو سال پیش وقتی مایکروسافت ویندوز۸ را معرفی کرد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که تلاش بزرگ‌ترین غول نرم‌افزاری دنیا برای رقابت با اپل و گوگل در بازار گجت‌های لمسی چنین سرنوشت اسفناکی داشته باشد. ویندوز ۸ نه تنها روی گوشی‌ها و تبلت ها نتوانست کاربران زیادی را به خود جذب کند، بلکه  حتی در جلب مخاطبان اصلی خود یعنی کاربران کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها هم ناموفق بود. عموم کاربران ترجیح می‌دادند به جای ویندوز۸ خوش آب و رنگ، اما پر دردسر از همان ویندوز ۷ قدیمی، اما دوست‌داشتنی استفاده کنند. این بار اما سخنگوی مایکروسافت از تغییر دیدگاه سخن می‌گوید. از اینکه او هم می‌داند که کاربران ویندوز ۸ را دوست نداشته‌اند و ویندوز ۱۰ می‌آید تا همه آن چیزی باشد که ویندوز ۸ نبود. اما اینکه به راستی چنین خواهد بود یا نه هنوز کمی زود است. با این حال آمدن نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ می‌توان نکاتی را از تغییرات ویندوز جدید برای‌مان روشن کند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰