رونمایی از Galaxy Note 4 در ایران!

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، Galaxy Note4 روز چهارشنبه 23 مهرماه 1393 در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش به طور رسمی رونمایی شد. این مراسم به طور هم‌زمان با معرفی Galaxy Note4 Samsung در خاورمیانه صورت می گرفت....

رونمایی از Galaxy Note 4 در ایران!

رونمایی از Galaxy Note 4 در ایران!

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، Galaxy Note4 روز چهارشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۳ در مجتمع تجاری فرهنگی کوروش به طور رسمی رونمایی شد. این مراسم به طور هم‌زمان با معرفی Galaxy Note4 Samsung در خاورمیانه صورت می گرفت.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 4

مراسم رونمایی از گلکسی نوت ۴

Galaxy Note4 جدیدترین مدل از سری نوت Samsung یکی از مهمترین فبلت های این روزها به شمار می رود که چند هفته پیش در جریان نمایشگاه IFA رونمایی شد. این گوشی صاحب نمایشگری ۵٫۷ اینجی Super AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ دومین گوشی مهم این روزها با نمایشگری Quad HD است.Galaxy Note4 دارای قابلیت شارژ سریع  است. این دستگاه علاوه بر ویژگی Power Saving Mode قادر است طی نیم ساعت ۵۰ درصد شارژ دریافت کند. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه، علاوه بر بهره‌گیری از لرزش‌گیر اپتیکال هوشمند، قادر است در فضاهای تاریک، تصاویر را به خوبی ثبت کند. دوربین جلویی ۳٫۷ مگاپیکسلی این گوشی با دیافراگم f1.9 و زاویه دید ۹۰ تا ۱۲۰ درجه، از کیفیت خوبی برخوردار است. Samsung Galaxy Note4 نسبت به نسل پیشین خود دارای امکانات قوی‏تر، از جمله‌S Pen پیشرفته‏تری است که قابلیت‌های متعددی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. از جمله ویژگی‌های این قلم، Smart Select است که برای کپی کردن متون و تصاویر از اپلیکیشن‌های مختلف به شکل هم‌زمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق این قابلیت، محتوای کپی شده در حافظه کوتاه مدت قلم باقی می‌ماند تا کاربر به راحتی آن را در فضای مورد نظر خود به اشتراک بگذارد. از طریق Air Command و با استفاده از قابلیت Smart Select نیز می‌توان به راحتی محتوای مورد نظر را ذخیره کرد و به اشتراک گذاشت. Samsung Galaxy Note4 به‌طور خودکار ساعت، نام، شماره تلفن، نشانی ایمیل و نشانی اینترنتی را در حافظه خود ذخیره می‌کند. حساسیت قلم S Pen در این دستگاه دو برابر Galaxy Note3 است و سطح فشار (Pressure Level) آن از ۱۰۲۴ به ۲۰۴۸ ارتقا یافته است. کاربران با استفاده از این قلم می‏توانند یادداشت‏های خود را به متن تایپ شده تبدیل کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های Galaxy Note4، قابلیت عکس از یادداشت (Photo note)است. در این روش می‌توان از نوشته‌ها عکس گرفت، متون آن را ویرایش کرد و آن را مطابق با نیاز تصویر تغییر داد.هنوز اطلاعی از زمان آغاز فروش این محصول در بازار داخلی در دست نیست.

 

مقایسه نوت 4 و ال جی جی3